Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу - це документ, що є запорукою економічного зростання та процвітання міста в мінливих умовах сьогодення.

Це своєрідна реклама міста, його переваг та індивідуальних особливостей, шлях до вигідної промоції та позиціонування Кривого Рогу на міжнародній арені. Головна мета реалізації Маркетингової стратегії - підвищення конкурентоспроможності міста, і як результат - залучення інвестицій, поповнення бюджету та зростання добробуту мешканців.

Саме тому реалізація заходів Маркетингової стратегії є одним із пріоритетних напрямів діяльності Інституту розвитку міста Кривого Рогу.

Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу (брендінг) складається з двох основних елементів:

- Комфортне середовище для життя;

- Сприятливі умови для залучення інвестицій та введення підприємницької діяльності.

Формування позитивного іміджу міста сприятиме як збереженню та розвитку населення, так і залученню в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій для створення широкого спектру підприємств з високою продуктивністю й можливістю всебічної зайнятості мешканців Кривого Рогу і, як наслідок, сталому розвитку міста.

Активне впровадження брендінгу для ідентифікації міста в глобальній мережі міст та просування його на ринку сприятимуть досягненню стратегічного бачення розвитку міста як найчистішого гірничо-металургійного центру світу.

Кольори логотипу символізують сучасне джерело розвитку й потужності нашого міста – це кольори покладів залізної руди та процесу плавки металу. Поклади залізної руди дали основу базовим графічним елементам логотипу – пластам, з яких сформовано ріг, адже залізна руда залягає в надрах землі саме пластами. У різних частинах міста ми можемо бачити пластоподібні виходи рудних порід. Це є його специфічною ознакою й особливою рисою.

kr